Podepisujte elektronicky, ušetříte čas, papír a zvýšíte bezpečnost

Přidal:

Signatus funguje jednoduše a přitom je zcela bezpečný.

Namísto vytištění na papír se dokument zobrazí na tabletu. ●● Podepisující si dokument přečte a podepíše ho perem jako na papíře, přičemž přímo v tabletu dojde k uzamčení obsahu dokumentu a vložení podpisu s biometrickými charakteristikami a dalšími metadaty. ●● Dokument podepsaný klientem tímto způsobem je zajištěn proti jakýmkoli změnám a je připraven k okamžitému zpracování. ●● Může být odeslán elektronickou poštou nebo přímo uložen do M-Files. ●● Doba zpracování může být zkrácena o několik minut, v některých případech dokonce až o několik dní.

Signatus - vlastnoruční podpis bez papíru

Signatus je řešení navržené pro rychlé nasazení do stávající infrastruktury klienta a podporu bezpapírového procesu.

Signatus umožňuje zachycovat dynamické vlastnosti podpisu v souladu s ISO / IEC 19794 – 7: 2014, bez nutnosti serverové infrastruktury.

Elektronické dokumenty jsou zpracovány a bezpečně uzamykány přímo na mobilním zařízení a není potřebná serverová komponenta, tak jako při tradičním řešení. Tato vlastnost umožňuje podepisování dokumentů v asynchronním módu, což přináší možnosti využití v řadě oblastí.

Nejvíce tuto vlastnost ocení obchodní zástupci, makléři, servisní technici, likvidátoři  i všichni ostatní, kteří často jednají mimo kancelář. Signatus odstraňuje použití papírů v řadě činností jako například předávání zboží nebo pro podepisování pracovních smluv.

Stáhněte si Signatus a vyzkoušejte na vlastním zařízení

Většina společností, které zavádějí Document Management System se snaží eliminovat veškeré papírové dokumenty, ať už z důvodu jejich nákladného skladování nebo manipulace s papírovým dokumentem, který většinou obsahuje citlivé firemní či osobní informace. Zavedení elektronického podpisu se může jevit pracné či zdlouhavé, ale ve skutečnosti tomu tak není.

Existuje-li dokument v elektronické podobě pak je daleko snadnější jej elektronicky podepsat a uložit, než jej vytisknout, podepsat a podepsaný dokument skenovat. V tomto případě si však papírový dokument ponecháváme, protože se jedná o originál a musíme zajistit jeho bezpečnou archivaci. V případě, že použijeme elektronický podpis, je originál uložen v našem centrální elektronickém úložišti a není potřebné se o nic dále starat, archivace je vlastností DMS aplikací.

V případě, že nás zaměstnanec nebo partner elektronický dokument potřebuje, můžeme mu jej zaslat. Zasíláme mu originál v elektronické podobě, který si může vytisknout včetně podpisu nebo uložit do svého elektronického úložiště.

Všechny náležitosti podpisu včetně biometrických, geografických a jiných metadat jsou kryptovaně uložené v dokumentu a digitálně podepsané. Vznikne-li kdykoliv v budoucnosti na kterékoliv ze stran pochybnost o průkaznosti podpisu, postupuje se podobným způsobem jako u inkoustovém podpisu na papíře. Jen s tím rozdílem, že v případě elektronického podpisu dáváme grafologovi nebo soudu k dispozici daleko více identifikačních informací.

Jindřich Kahoun on EmailJindřich Kahoun on LinkedinJindřich Kahoun on Twitter
Jindřich Kahoun
Ing. Jindřich Kahoun je softwarový specialista se zaměřením na firemní aplikace. V devadesátých letech začínal jako softwarový architekt ekonomických informačních systémů a projektový vedoucí implementačních projektů. Od roku 2007 pracoval ve společnost Asseco Solution jako ředitel a produktový manažer informačního systému HELIOS Orange. V roce 2017 založil poradenskou společnost ERPIO s.r.o. se zaměřením na digitalizaci firemních informací / procesů a univerzální integrační platformu ERPIO One.
0