Jak mobilní aplikace inovují servisní techniky

Přidal:

Pronikání moderních technologií, zejména mobilních zařízení, do každodenního života změnilo chování zákazníků i mnoho odvětví průmyslu. Běžný pracovní den servisního technika není výjimkou. Zákazníci očekávají rychlou a “uberizovanú” službu, tedy profesionální s maximem informací bez dlouhého dohadování. Jde tedy o otázku CRM (Customer Rights Management) – managementu vztahu se zákazníky.

Ako mobilné aplikácie inovujú servisných technikov

Mário Hubinský on BloggerMário Hubinský on EmailMário Hubinský on Linkedin
Mário Hubinský
Sales Manager at CRM NITRA, s.r.o.

"Trendem dnešní doby je průmyslová automatizace, která nutí společnosti investovat do nových informačních technologií s cílem dosažení nižších nákladů. Naší vizí je přinášet inovativní řešení, pomocí kterých pomáháme společnostem se dále rozvíjet a růst."
0