Umělá inteligence při zpracování přijatých faktur

Přidal:

Kamkoli se obrátíte, slyšíte o umělé inteligenci (AI) a strojovém učení. Software řízený umělou inteligencí již mění obchodní procesy v malých a velkých podnicích. Artificial Intelligence, jak se umělé inteligenci říká anglicky, přináší do „manuálních“ pracovních postupů využití softwaru revoluci – vede k novým poznatkům a rozšiřuje možnosti uživatelů. V tomto článku popíši na příkladu zpracování přijaté faktury možnosti použití AI pro zpracování dokumentů.

Všechny společnosti na celém světě musí zpracovávat faktury, a proto svět obchodu funguje do jisté míry podobně ...

Přečíst celý článek →
0

V M-Files vytvořili z Microsoft Office společný přístupový bod pro veškeré podnikové informace

Přidal:

Platforma usnadňuje uživatelům běžnou pracovní činnost a přímo v prostředí Microsoft Office 365 umožňuje uživatelům přístup k externím systémům a úložištím.

M-Files – společnost zabývající se inteligentní správou informací oznámila, že od 1. července 2019 jsou všeobecně dostupná podstatná rozšíření aplikací pro Microsoft Office 365. M-Files se nyní zcela bezproblémově integruje do běžných, každodenně užívaných, uživatelských rozhraní aplikací Microsoft SharePoint Online, Outlook a Teams, ze kterých má uživatel jednoduchý přístup a může spravovat své dokumenty a nástroje zajišťující soulad s ...

Přečíst celý článek →
0

Sharry Europe získalo investici na rozvoj softwaru pro chytré budovy

Přidal:

Společnost Sharry Europe získala investici v řádu desítek milionů korun od fondu Bohemia Venture Capital. Hlavním produktem středoevropské PropTech firmy se sídlem v Praze je software Sharry Workplace, který chytře propojuje různé technologie v administrativní budově. Sharry Europe již realizovalo více než 15 zakázek v pěti zemích středních Evropy a v letošním roce plánuje vstup na americký trh. Mezi jeho zákazníky patří společnosti Skanska, HB Reavis nebo White Star Real Estate.

Na začátku byla dvoumetrová papírová plachta a na ní fixou ...

Přečíst celý článek →
0

Jak mobilní aplikace inovují servisní techniky

Přidal:

Pronikání moderních technologií, zejména mobilních zařízení, do každodenního života změnilo chování zákazníků i mnoho odvětví průmyslu. Běžný pracovní den servisního technika není výjimkou. Zákazníci očekávají rychlou a “uberizovanú” službu, tedy profesionální s maximem informací bez dlouhého dohadování. Jde tedy o otázku CRM (Customer Rights Management) – managementu vztahu se zákazníky.

Přečíst celý článek →
0
Stránka 1 z10 12345...»