Prostřednictvím AirFiles můžete řídit dokumentaci a budovat firemní intranet

Dokumenty

  • špičková správa dokumentů,
  • snadná práce s metadaty,
  • komfortní fulltext,
  • šablony dokumentů,
  • verzování,
  • dynamická přístupová práva,
  • … a další

Kontakty

  • správa kontaktů lidí,
  • správa kontaktů společností,
  • kategorizace,
  • životní cyklus kontaktů,
  • … a další

Pošta

  • zpracování mailové komunikace,
  • automatizace příjmu,
  • automatizace kategorizace,
  • administrace oprávněných odesílatelů,
  • … a další

Faktury

  • faktury z různých zdrojů,
  • schvalování,
  • sledování splatnosti,
  • přehledy podle stavu,
  • dynamická přístupová práva,
  • … a další

Smlouvy

  • životní cyklus smluv,
  • dokonalý přehled,
  • schvalování smluv,
  • spolupráce vícečlenných týmů,
  • aktivní upozorňování,
  • … a další

Obchod

  • obchodní proces,
  • evidence poptávek, nabídek, komunikace se zákazníkem,
  • dokumenty ze šablon,
  • proces schvalování, sledování změn,
  • … a další

4 kroky pro zprovoznění služby AirFiles

INFORMACE (1)

Seznamte se

Vysvětlíme vám vlastnosti a logiku fungování služby.
Zpřístupníme vám zkušební prostředí.

PLÁN (2)

Plán rozvoje

Základní úroveň služby je první krok. Po jeho zvládnutí si službu můžete rozšiřovat o další agendy.
Společně s vámi zpracujeme plán možného rozvoje.

START (3)

Začněte používat

Službu vám spustíme, jakmile se rozhodnete ji používat.

ROZVOJ (4)

Rozšiřujte

Praktické zkušenosti se službou přinášejí požadavky na její další rozvoj. Můžete rozšiřovat vlastnosti existujících agend nebo přidávat nové.

3 hlavní součásti služby AirFiles

ECM (1)

Aplikace

Základem služby AirFiles je špičková ECM aplikace, přizpůsobená a přednastavená našimi experty pro rychlé a jednoduché zprovoznění.
Může obsahovat Firemní agendy dle vašeho výběru.

Hosting (2)

Technika

Provoz služby realizujeme ve spolupráci a na technice špičkových hostingových společností, působící jak v ČR, tak i v zahraničí.
V případě, že používáte vlastní servery nebo hostingové centrum, pomůžeme Vám AirFiles zprovoznit a zaškolíme vašeho správce.

Podpora (3)

Metodika

Rozvoj služby a údržby realizujeme s pomocí metodologie Per partes.

Seznam dodavatelů, kteří vám službu zprovozní a pomohou rozvíjet

ALTEC a.s.

Společnost ALTEC a.s. působí na trhu od roku 1990 a za tu dobu získala mnoho zkušeností v oblasti dodávky a zavádění podnikových systémů. Hlavní zaměření společnosti je na ERP systémy pro oblasti výroby a logistiky. Vedle toho se také intenzivně věnuje nadstavbovým aplikacím pro firemní sféru. Jedním z nich je i ECM systém od společnosti M-Files.

ERPIO s.r.o.

Hlavní činností společnost ERPIO s.r.o. je vývoj Univerzálního mobilního klienta ERPIO One a dodávky nadstavbových aplikací a služeb pro firemní prostředí. S využitím mobilních a inovativních produktů a služeb vytváří ergonomická a efektivní řešení pro zpracování firemních informací.